.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تمام سخنرانی‌هایی که در سال‌های اخیر نیمه تمام ماندند

هاشمی، ناطق، سید حسن خمینی و علی لاریجانی شخصیت‌های سیاسی هستند که طی سال‌های اخیر جلسه سخنرانی آنان به تشنج کشیده شده است.

برهم خوردن سخنرانی شخصیت‌های سیاسی کشور چندسالی است که رواج پیدا کرده است و عده‌ای سخنرانی شخصیت‌های موثر در انقلاب را برهم می‌زنند و با شعارهای سازماندهی شده  اجازه سخنرانی را به سخنرانان نمی‌دهند.

این شیوه اعتراض از سخنرانی هاشمی رفسنجانی در حرم حضرت معصومه  آغاز با حمله به سید حسن خمینی و ناطق نوری ادامه یافت تا به علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی رسید.

 در همین راستا هم در روز 22 بهمن جلسه سخنرانی رئیس مجلس شورای اسلامی برهم زدند و علی لاریجانی سخنرانی خود را نیمه کاره رها کرد، تا بازهم جامعه شاهد اتفاق تلخ دیگر باشد.

تمام این حوادث وجه اشتراک مهم دارند که اولین آن این است که تمام کسانی که سخنرانی‌شان برهم خورده است از منتقدان رئیس جمهور بودند و دوم اینکه تمام این بداخلاقی‌ها در روزها و مکان‌هایی اتفاق افتاد که برای مردم دارای اهمیت فراوانی بود. سخنرانی هاشمی در روز 15 خرداد در حرم حضرت معصومه، سخنرانی سید حسن خمینی در روز 14 خرداد در حرم امام خمینی، سخنرانی ناطق نوری در شب‌های احیا در حرم امام رضا و سخنرانی علی لاریجانی در روز 22 بهمن برهم خورد.

در این حوادث، افراد و اشخاص مهم نیستند و اینکه به چه کسانی حمله می‌شود بلکه اتفاق مهم، خدشه دار شدن چهره جمهوری اسلامی در این میان است و این بداخلاقی‌ها موجب برهم خوردن فضای سیاسی کشور خواهد شد. این در حالی است که انقلاب اسلامی و مسئولان آن تمام تلاش خود را انجام داده‌اند تا امنیت و آرامش در کشور حاکم باشد و اینگونه رفتار آرامش را از کشور سلب می‌کند.

این بداخلاقی‌ها با توجه به بیانات مهم رهبرمعظم انقلاب در مورد حفظ وحدت در کشور، از سوی این افراد نشان از تلاش این گروه برای برهم زدن آرامش فکری مردم در نزدیکی انتخابات است.نامه

 

سخنران

روز و مکان

شرح حادثه

هاشمی رفسنجانی

15 خرداد سال 85- حرم حضرت معصومه(س)

در میانه‌های سخنرانی هاشمی رفسنجانی یکی از حاضران با بیان اینکه سؤالی می‌خواهد بپرسد، نظم عمومی سالن را به هم زد و در ادامه اعتراضات پراکنده ادامه یافت که با واکنش جمعی از حاضران روبرو شد.

در حالی که رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام تلاش می‌کرد با آرام کردن مردم به سخنان خود ادامه دهد، ناگهان شخصی که به لباس روحانیت ملبس بود، با فریاد نظم مراسم را به‌هم زد که این امر با واکنش شدیدی روبرو شد و منجر به درگیری‌های پراکنده فیزیکی در میان حاضران شد.

 

 

سید حسن خمینی

14 خرداد سال 88 – حرم امام خمینی(ره)

عده‌ای از افراد حاضر در مراسم سال‌گرد امام خمینی‌(ره) که در حرم مطهر در حال برگزاری است، در سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین سیدحسن خمینی اختلال ایجاد کرده‌اند.

این عده با سردادن شعارهای مکرر علیه موسوی، در سخنرانی یادگار امام راحل، در مراسم سالگرد درگذشت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی اختلال ایجاد کرده‌‌اند.

افراد نوه واقعی امام را سید حسن نصرالله دانستند.

 

علی اکبر ناطق نوری

شب‌های احیا – حرم امام رضا (ع)

تعدادی از جوانان افراطی که البته تعدادشان نسبت به خیل زائران حرم رضوی بسیار اندک بود، در میانه مراسم تلاش به بر هم زدن مراسم صحن جامع رضوی داشتند که تلاششان ناکام ماند و تنها چند بار با صلوات های مداوم سخنرانی را قطع کردند.

این گروه عصبانی در پایان با شعارهای “مرگ بر ضد ولایت فقیه” و “مرگ بر خواص بی بصیرت” و همچنین پرتاب بطری های آب در صحن مطهر امام رضا (ع) ادامه می‌دادند.

علی لاریجانی

22 بهمن سال 91 - حرم حضرت معصومه

علی لاریجانی نماینده مردم قم و رئیس مجلس شورای اسلامی که ظهر امروز به عنوان سخنرانی اصلی جشن پیروزی انقلاب اسلامی ایران، در شبستان امام خمینی(ره) حرم حضرت معصوم(س) قم، نتوانست سخنرانی خود را به پایان برساند، چرا که عده ای حدود 100 نفر، که برخی از آن ها کفن پوش بودند، بلافاصله پس از آن که علی لاریجانی پشت تریبون قرار گرفت، شروع به سردادن شعارهایی از جمله "لاریجانی، بصیرت، بصیرت"، "خواص بی بصیرت، مایه ننگ ملت" و... کردند، اما لاریجانی بی توجه به این شعارها، سخنرانی خود را ادامه داد.

بعد از حدود دو الی سه دقیقه که سخنرانی لاریجانی همراه با هیاهوی این افراد ادامه داشت، به یک باره پرتاب مهرهای نماز حرم حضرت معصومه(س) به سمت علی لاریجانی و بعد از آن پرتاب کفش و نعلین نیز شروع شد، که بازهم علی لاریجانی به سخنرانی خود ادامه داد


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 23 بهمن 1391
خداوندانشا اله همه ما هدایت کند نباید کاری کرد که دشمنان این نظام و ملت شاد گردند.افراط و تفریط در هر زمینه ای نا پسند است .اخلاق و منش مسلمانی و ایرانی جه میشود آقای لاریجانی ریس مجلس این مملکت هست توهین به ایشان توهین به خود فرد است.چرا که حرمت افراد و جایگاه انان مهم است . اب در آسیاب آمریکا نریزیم.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.179 seconds.